pertez-top-banner

בחירת מפקח למבני שיפוץ \הרחבת מרפסות.

חשיבות הפיקוח במבנה לשיפוץ,הוספת מרפסות

לאחר קבלת היתר בניה מהוועדה המקומית  מומלץ לבחור מפקח בניה לפני בחירת קבלן. על פי החוק בישראל, הרחבה של מרפסת אפשרית עד לגודל של 12 מטרים רבועים, אם יש שטחי בנייה עודפים שלא נוצלו.

שימו לב כי החוזה מציין את אחריות הקבלן גם על החלק הישן של המרפסת וגם על החלק החדש. אם במרפסת שלכם יש מעקה זכוכית, מומלץ להחליף את כולו, בגלל השנים שעברו מאז ההתקנה שלו וההחמרה בתקנים מבחינת עובי הזכוכית של המעקה. כאשר חושבים על פרויקט הרחבת המרפסות, חשוב לדעת כי העלאת ערך הדירה על ידי הרחבת המרפסת יכול להיות מלווה בתשלום של היטל השבחה. בנוסף, על מרפסת של עד 14 מטר רבוע אין גביית ארנונה (תלוי בעיר).

למה אנחנו

חברת פרץ מהנדסים עוסקת בפיקוח בניה ובמבני שיפוץ ,ומבצעת פיקוח לפי שלבי התקדמות של הקבלן,חברתנו מפקחת על כל התהליך על התשלום ,על איכות החומרים ומאשרת תשלום רק לאחר בדיקת כמויות וטיב הבניה. וזאת כפוף לחוזה מול הקבלן.

img25

מהו תפקידו של מפקח הבניה בהרחבת מרפסות או בניית מרפסות ?

המפקח מכוון בעזרת מידע וניסיון רב את אנשי המקצוע השונים אשר לוקחים חלק בפרויקט הוספת מרפסת השמש, ומדווחים על כל התקדמות או הפרעה למזמין. מפקח הבניה מסוגל לעזור בקבלת ההחלטות המתאימות ביותר בפרויקט, ובנוסף, המפקח אחראי על תקציב הפרויקט ועל עמידה בלוחות הזמנים המוקצבים. הווה נציג מול הקבלן מפקח על אופי ואיכות העבודה מוודא עמידה בלוחות הזמנים המוקצבים משער את עלויות בניה ועובד לפי תקציב מוכן מראש בחירת הקבלן, קבלן המשנה וכל איש צוות אחר, אשר יקחו חלק בפרויקט הוספת המרפסת

קרא עוד

פיקוח של שיפוץ מבנה קיים

  • כל פרויקט בשיפוצים ישנה חשיפה לליקויי בניה בטיחותיות
  • אם הפרויקט מנוהל על ידי קבלן פרטי וניסיון מוכח בתחום הבניה. פגיעה באלמנט הנדסי במהלך השיפוץ יכולה לסכן נפשות ולהוות מפגע בטיחות.
  • מהנדס בניין אשר מפקח על תהליך השיפוץ בצורה מקצועית יכול למנוע את הסיכון ולבקר את תהליך השיפוץ מתחילתו ועד סופו.
  • לכן, בכל שיפוץ של נכס כדאי להעסיק מפקח בניה שיהיה אחראי על הצד המקצועי, הבטיחותי והניהולי של הפרויקט.
  • מפקח על עבודות שיפוץ מהווה עין בוחנת על הקבלן, הקונסטרוקטור והיועצים השונים המעורבים בתהליך השיפוץ.
  • הידיעה כי ישנו מפקח בשטח הבוחן את המקצועיות, טיב ואיכות העבודה, הינה חיובית עבור ניהול תקין של הפרויקט ועמידה בתקציב, לוחות זמנים ומפרט טכני של עבודות השיפוץ
  • חברת פרץ מהנדסים מבצעת פיקוח להרחבת מרפסות ולמבני שיפוץ ובוחנת את טיב החומרים לצד בנייה איכותית ושמירת בטיחות האתר בדיקת הבנייה בשטח בהתאם לתכניות העבודה בחינת ומעקב לו"ז הפרויקט בדיקת ואישור כמויות ותשלומים ישיבות תאום מול הקבלן ויועצים יעילות פיננסית – קבלת מוצר איכותי בזמן קצר לפי תקציב מתוכנן.
קרא עוד.
img24
img

פיקוח על תוספת מרפסות 

בדיקת אישורים מתאימים : קבלן רשום ,שיפוצים ג-100 ,מורשה להרחבה.

קבלת כל התוכניות : קונסטרוקציה ,ביסוס ,קרקע, העמדה , ץכנון ראשוני

בדיקת אישורים: מנהל עבודה,מנהל בטיחות ,כתב מנוי מנהל עבודה, אישורי עבודה בגובה , כמות עובדים , מס עובדים

פיקוח יומי על העבודות בשטח , יציקה ,בטיחות , תוך הקפדה על תקנים

פיקוח על גמרים – ועל דיוקים בסיום

בדיקה איכות העבודה ,שיפועים לכיוון ניקוז , איטום ,הצפה ,אישור מכון תקנים ,רובה כנדרש ,ניקון מבנה.