pertez-top-banner

חשיבות המפקח במבני מסחר ובמשרדים.

פיקוח של משרדים ומבני ציבור.

פיקוח על מסחר מצריך ידע מקדים של נגישות ,של הבנת צרכי הלקוח ,חלוקה נכונה של חללים ומשרדים לפי יעודם, הבנה מקדימה של הצורך לפני עלייה לקרקע ,כל זאת ניתן לבצע ע"י בקרה על התכנון ,קבלת תשובות מקצועיות בטרם עולים לקרקע חברת פרץ מהנדסים בעלת היכולת לבצע תאום תכנון בטרם מפקחים על המשרדים ,בעלת הבנה מעמיקה בתוכניות בניה ,לחברה מספר מפקחים מהנדסים מנוסים בעליי ידע בנגישות נכים ,בביצוע ,ובביקורת מבנים השילוב של הידע והניסיון מאפשר ביצוע בניה נכונה .

פיקוח משרדים וחניות.

  • ניהול ופיקוח על מבני שיפוץ משרד
  • ביצוע פיקוח למשרדים
img
imgimg
img
imgimg

למה צריך מפקח למבני מסחר,ולמשרדים

חברות הבניה בונות בזמן קצר יותר ואיכותי יותר מבעבר. כיום שמים דגש רב על עיצוב של בנייני מגורים או משרדים ולשילובם עם הסביבה כיום בכל עיר רצוי לשלב אזור תעסוקה שיביא אליו תושבים ויספק פרנסה לתושבים הוותיקים. אזור תעסוקה כזה כולל מסחר, בתי קולנוע, בתי קפה ועוד. באזור זה גם נבנים מרכזים לוגיסטיים של חברות גדולות, היום רוב הבניינים נבנים עם חנויות מסחר (ערוב שימושים) . שטחים של משרדים נקבעים לפי תקנים של שטח נטו לפי עובד. צריכים לקטלג את העובדים לפי קטגוריות: האם הם יושבים ביחד ב open space או בחדרים נפרדים, האם הם מקבלים קהל או יושבים לבד במשרד. למנהלים מקצים חדר גדול ומבודד יותר, עובד היושב במוקד שירות צריך שטח קטן יותר ועוד. במקרה של אחסון ציוד במשרד צריך להוסיף לו עוד שטח. בנוסף ישנם שטחי עזר הכוללים פינות קפה, חדרי ישיבות, ספריות, שטחי אחסון ומחסנים, מעבדות, שטחי ייצור, חדרי מחשב ועוד. חברת פרץ מהנדסים עוסקת בניהול ופיקוח של מבני מסחר/ משרדים ,וכן בניניי מגורים המשלבים קומות מסחר

עירוב שימושים ,גם מסחר וגם בניה רוויה

ניצול השטח למבני מגורים ומסחר בקומות הראשונות תופס תאוצה מזה שנים רבות ,חברת פיקוח וניהול איכותית צריכה להיות מודעת לפוטנציאל ולנגישות של המקום שכן תכנון לקוי יכול להפוך את חיי הדיירים לסיוט ,לכן חשוב לבצע תכנון נכון תוך הקפדה על נגישות ,מעברים, מקומות חניה ,לצד איכות חיים,חברת פרץ מהנדסים בעלת היכולת לתת מענה של תכנון נכון לצד פיקוח תוך התחשבות בצרכי הדיירים.

מסחרי לצד בניה רוויה

תכנון נכון משפיע על איכות הבניין ועל ערכו בעתיד ,שכן נגישות לקויה וחוסר חניות יכול לגרום לחוסר עניין של בעליי עסקים,וכן לירידת ערך הדירות באיזור לכן בחירת חברת פיקוח וניהול מאוד חשובה לבניית הפרויקט לצד איכות בניה ,חברת פרץ מהנדסים בעלת הידע היכולת לנהל מבנים מסחריים

חנויות מסחר במבנים

רכישת משרד היא החלטה כבדת משקל הכרוכה בעלויות גבוהות. כדי שלא תופתעו מתקלות לא צפויות בהמשך הדרך – בין אם מדובר במשרד חדש או יד שניה חשוב לערוך בדיקת ליקויים מקיפה בסיוע אנשי מקצוע כדי לאתר ליקויי בנייה העלולים להתגלות בה.
ליקויי בניה הם למעשה חוסר התאמה בין תכנון לביצוע למשל במפרט הטכני, תקנים או תקנות בנייה – לבין הבנייה והביצוע בפועל.
ליקויי בניה מהותיים מפחיתים מערכו של הנכס, גורמים לאי נוחות עבור הדיירים ואף עלולים להוות סכנה בטיחותית. קימים שני סוגי ליקויים :
ליקויים גלויים כגון שקיעת רצפות  סדקים בקירות או בתקרה, עובש  או חיפויים פנימיים  מתקלפים.
ליקויים נסתרים הניתנים לזיהוי על ידי מומחה בעל מכשור מתאים. כגון  צנרת פגומה, בעיות במערכת החשמל, חדירת רטיבות וסדקים , שעלולים להשפיע באופן ישיר על ערכו של הנכס ,ולגרום לקונה לשקול שנית את כדאיות העסקה.
חברת פרץ מהנדסים עוסקת בביקורת מבנים מסחריים ומספקת שרות מקצועי ,מקפידה על איכות הדוחות ,ומספקת תמונה מלאה לפני כניסה לנכס.