pertez-top-banner

חשיבות מפקח בניה בבניה פרטית

מה היתרון של מפקח בניה פרטית?

בנייה של בית פרטי היא תהליך מורכב מאוד.

היום יותר קשה לבנות בית מבעבר, כל זאת עקב עלויות גבוהות של חומרי הבניה כגון: ברזל, מלט , גבס ועוד. כל העלויות האלו משפיעות על העלות הסופית הקובעת הלכה למעשה את העלות ואת ערכו של הבית שבונים. לכן יש חשיבות גבוהה  ביותר בבחירת קבלן נכון שעושה את העבודה כמו שצריך- ולא מעגל פינות או כזה שעלול "לחסוך" על חשבונכם בעלויות. המשמעות הישירה לכך היא שלא משנה איך שלא תסתכלו על זה- הימצאותו של מפקח בניה במיוחד כאשר מדובר בפרויקט של בניית בית חדש משלכם, פיקוח בניה פרטית הופך להיות משמעותי וקריטי בעלויות, ובאיכות התוצר המוגמר- הבית שלכם! 

איכות הבניה

דמיינו לרגע שאתר הבניה של ביתכם הנו פתוח ויש לו גישה לכל אחד. עכשיו ללא מפקח בניה פרטית, הכול פרוץ. קבלנים שאמורים לעבוד לפי סטנדרטים מסוימים, מפרט וכמויות חומרים יכולים לנסות ולחסוך- ובכך גם לפגוע באיכות הבניה. שימוש בחומרים לא איכותיים או הפחתה בכמויות, גם היא עלולה לגרום לנזקים עתידיים- וכל אלה מיועדים לבנייתו של בית חדש! המשמעות מאוד פשוטה- פיקוח בניה פרטית- היא הכרחית עבורכם והפרויקט שלכם. מפקח בניה פרטית יסייע לכם באמצעות פיקוח על הקבלנים, החומרים בהם הם משתמשים, ווידוא שאין חריגה מכתב הכמויות ומאיכות החומרים הנדרשים, הוא יוודא שהכול מתאים והותקן כהלכה ובצורה מקצועית, ובמידה וישנם ליקויים- הוא יזהה אותם במהירות ויורה לקבלן המבצע לתקן אותם מבעוד מועד.
אם נסכם את זה בקצרה- פיקוח בניה פרטית הנו תהליך חיוני וקריטי לבניה חכמה ונכונה של הבית שלכם. הוא יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף, תקלות, עוגמת נפש ובעיות מיותרות. כיצד? מפקח הבניה דואג לאיכות הבניה של ביתכם וימנע בעיות ועיגולי פינות ש"יחסכו" לקבלנים בעלויות, אך יפגעו באיכות ביתכם.
אז אם אתם בונים בית ורוצים לישון טוב בלילה- מפקח בניה הוא האיש המרכזי שבו כדאי לשים את מבטחכם.

בקרה פיננסית ומניעת חריגות בתקציב

זה מתחיל בתכנון תקציב נכון כאשר בונים בית צריך לבנות מערכות שלמות. בכל בית צריך לבנות מערכת אינסטלציה, מערכת חשמל, מערכת בידוד של הקירות, חלונות ודלתות, קירות שיחזיקו את המבנה ויסודות וגם עוד הרבה מערכות ופרטים הנדסיים אחרים. כל טעות בתכנון או בבנייה המעשית של הבית יכולה להיות קריטית ולגרום לנזקים עתידיים ואף לסכן את המבנה ואת הדיירים. בשביל שתהליך התכנון והבניה של בית יהיה איכותי ונכון חשוב שיהיה מפקח בניה פרטית מקצועי. מפקח הבניה יסייע בבקרה ושליטה על התקציב- לוודא שלא חורגים ממנו, הוא יבחן ויוודא שהמחיר שאתם משלמים לספקים או לקבלנים הנו הוגן ומתאים, ואפילו יוכל לחסוך לכם כסף- אם יזהה הזדמנויות טובות (שאינן פוגעות באיכות הבית).


מפקח בניה פרטית- האיש שיעניק לכם שקט נפשי

אם יש משהו שאנשים מחפשים בנרות הוא פיקוח בניה פרטית ברמה גבוהה עם מפקח מקצועי ומיומן שידאג להם ולאינטרסים שלהם. מקצוען אמיתי שיפקח היטב וימנע טריקים ושטיקים של קבלנים שמנסים לחסוך על הלקוח ולעשות קיצורי דרך. האיש הזה ידאג לכל הפרטים מקטן ועד גדול בתהליך הבניה, יפתור בעיות בזמן אמת, ימנע קיצורי דרך, יוודא שאתם במסגרת התקציב ולא חלילה חורגים ממנו. הוא יפקח על העבודה, האיכות שלה ואפילו ידאג לבחור קבלנים מתאימים עם חוזים שיתאימו לתקציבכם. המפקח ידאג שיהיו לוחות זמנים, תיאום בין גורמי המקצוע השונים ושכולם עומדים  בתזמון מושלם, עם הלו"ז כפי שתוכנן מראש.
הוא יוודא כי כל הבניה נעשית לפי הספר ועומדת בדרישות ובתקנים- עם דגש על בטיחות, כי בטיחות היא מעל הכול!
ולסיום - מפקח הבניה יעניק לכם תחושה שיש על מי לסמוך- ויתן לכם שקט נפשי ורוגע לאורך כל תהליך הבניה מתחילתו ועד סופו.


 חברת פרץ מהנדסים מציעה תכנון הבית סיוע בבחירת קבלן ,פיקוח בניה יומי בשילוב ביקורת מבנים כך שברגע שהחלטתם לבנות ,קניתם גם שקט אנו נדאג לבצע תיאומים, בקרה נכונה ,פיקוח מקצועי ולשלב מהנדס לצורך ביקורת מבנים (בדק בית) בכל תהליך הבניה .

קדימה -צורן -רחוב חרצית


b97c995b-24ab-42ba-9875-2f70f6ec54bb

תהליך בניה שמתחיל בתכנון נכון ,בקרה נכונה ,בחירת קונסטרוקטור ויועצים , בחירת קבלן שלד ,לאחר מכן קבלן גמרים , וכן קבלני משנה 

תהליך בניה בית פרטי

שלושה שלבים עיקריים

אדריכלות -תכנון ובקרה

בטרם עולים לקרקע תכנון נכון של הבית, תמנע כשלים והוצאות כספים לאורך כל התהליך.

בחירת אדריכל שמכיר את הרשויות מסייעת בפתרונות עתידיים.

פיקוח מקצועי

מכרז קבלנים ובחירה קבלן נכון, בניית לוח תשלומים ואישור לפי קצב התקדמות, תאום מול יועצים ואנשי מקצוע, פיקוח ומילוי יומן עבודה, הכנת דוחות לפי קצב התקדמות.

ביקורת מבנים-בקרת מבנה 

טיב הבניה מתבטא בביצוע ביקורת מבנים לאורך כל תהליך הבניה ב לצד הפיקוח כך שנמנע ליקויים כבר בשלב הבניה כך שבסוף הבניה נצמצם את הליקויים בתקציב נכון ,בלוח זמנים שהגדרנו מראש.