banner-img

בחירת חברת פיקוח בניה

כיצד בוחרים מפקח בניה?

פרויקטים בבניה הם תהליך מורכב המצריך ידע וניסיון בעיקר פרויקטים של התחדשות ערונית ,בניה רוויה , ובכדי להוציאם לפועל עד לסיום מוצלח ובאמת ליהנות מהיתרונות של התהליך, יש צורך בידע מקצועי וניסיון בתחומים רבים כמו: הבניה בביצוע בניה ,בקריאת תוכניות ,במערכות חשמל. תהליך זה כרוך בקידום הפרויקט לפי שלבים, החל מהשלב של תכנון אדריכלי ועד לסיום הבניה ומסירת שטחים משותפים .
 חשוב להבין את רמת המקצועיות והניסיון של החברה בניהול פרויקטים מורכבים של מבנים שכן ניסיון והבנה של תהליך בניה משפיע ישירות על תהליך הבניה.
 חברת ניהול ופיקוח תהיה אמונה גם קידום תהליך של החתמת הדיירים על הסכם כולל, הכנת התוכניות והגשתן לוועדות הרלוונטיות ברשויות המקומיות בכדי לקדם תהליך קבלת היתר בניה,קידום תהליך בחירת קבלן דוח אפס בשלב הבניה בפועל.
על חברת הפיקוח לוודא שהעבודות מתבצעות על פי התוכניות, תוך עמידה בלוח הזמנים ובתקציב. בכל שלבי הפרויקט בחירת נכונה של חברה ניהול ופיקוח שתלווה אתכם לפי שלבים  תבטיח איכות בניה  לצד צמצום כמות ליקוי בניה גם בשטחים המשותפים וסביב הבניין.

למה פרץ מהנדסים ?

ניהול פרויקטים בבניה דורש ראיה רחבה ותשומת לב לכל הפרטים הקטנים עם ראיית התמונה השלמה.חלק מעבודתנו כרוכה בניהול תקציבים, תכנון נכון ,מציאת פתרונות בשטח,עמידה ביעדים ,ובלוחות זמנים .

הניסיון שיש לחברתנו עשוי למנוע הרבה מאוד הוצאות מיותרות וכן למנוע עיכובים מיותרים. ככל שיהיה למנהל הפרוייקט יותר ניסיון, כך סביר יותר להניח שהפרויקט יתנהל עם מינימום הפתעות.

פינוי בינוי בבת ים פרויקט מורכב לצד הרכבת הקלה תכנון מקדים ,חוסף המון כסף בעתיד 

דנין
תאום-תכנון
דנין
תאום-תכנון