pertez-top-banner

הצנרת מלאה בלכלוך\אין לחץ מים מה עושים?

איתור נזילות ורטיבות (מצלמה טרמית)

איתור נזילות בעת רכישת דירה או בדירה יד שניה ביצוע איתור נזילות עשוי להיות משמעותי מאוד עבור תחזוקת הבית ועבור ההוצאות העתידיות שנאלץ לשלם עבור תיקונים.
במקרים רבים אנו יכולים למצוא מראש סיכונים ונזילות שונות ברחבי הבית ולחסוך כסף זמן ומאמצים רבים בעתיד. על מנת לבצע באופן מוצלח ומקצועי בדיקת נזילות שתזהה בעיות של נזילות אם יש כאלה בבית המגורים עלינו לבחור בחברה איכותית ומוצלחת או באיש מקצוע איכותי.
במקרים רבים ביצוע של בדיקת נזילת מוצלחת עשויה להיות ההבדל בין הצפה לבין תיקון מהיר ומשתלם על מנת לבצע באופן מוצלח ומקצועי בדיקת נזילות שתזהה בעיות של נזילות אם יש כאלה בבית המגורים עלינו לבחור את אותו איש מקצוע איכותי ומקצועי ככל הניתן על מנת שיעשה את העבודה נאמנה איתור נזילות בדירה או בבנין מגורים הוא לא פשוט כלל מכיוון שרוב הבתים המשותפים הם דיי ישנים והתשתיות שלהם מאוד בלויות. בעבר אותרו נזילות מים ע"י ניסוי ותהייה בהתאם לממצאי הרטיבות שנראו לעין על גביי הקיר שניזוק או הרצפה הרטובה . כיום, בעזרת ציוד צילום תרמי מתקדם, ניתן לאתר את מקור הכשל בצורה מדויקת וברמת וודאות גבוהה ביותר. עניין ההסמכה של בעל מקצוע אמין במקרים אלו הוא חשוב ביותר ! יש להבין כי איתור נזילות על ידי בעל מקצוע איכותי ובקיא בטכנולוגיה מתקדמת,יהפוך שיפוץ ארוך ויקר לתיקון קטן, מהיר וזול בשלוודאות מקור דליפת המים. אם בעבר נאלצנו להרים שורת מרצפות או לשבור פתח גדולבקיר לצורך גילוי נזילות מים בבית, היום פעולת איתור הנזילות מתבצעת תוך מספר דקות ע"י צילום תרמי וללא צורך בגרימת כל נזק למבנה. סריקות תרמיות לאיתור נזילות בצנרת מים וביוב ולאיתור רטיבות במערכות איטום ניתן לבצע בעזרת אמצעים שונים. קיים מכשור אלקטרוני משוכלל ואיכותי המאפשר בדיקה תרמוגרפית עם מצלמת אינפרא אדום, למשל. זוהי מצלמה עם סיב אופטי המשדר למוניטור לבדיקת מערכות ביוב ומרזבים. טכנולוגיה זו מתרגמת אותות חום לאותות וידאו. המדובר בכלי הנראה כמו מצלמת וידאו אלה שבמקום צילום תמונה הוא "מצלם" אותות חום, ובכך בעצם לפי שינויים בטמפרטורה הוא מזהה נזילות. קיים גם מכשיר איתור נזילות בעומקים על ידי קורולטור. קיימת טכנולוגיה נוספת לאיתור נזילות ותשתיות והיא מכשיר שמע אולטרא סאונד. זוהי טכנולוגיה העובדת על העיקרון של שליחת אותות סאונד וחזרתם למכשיר ובכך מצליח המכשיר למפות את תשתיות של אותו מבנה שאותו בודקים. טכנולוגיה זו עוזרת גם באיתור נזילות מכיוון שלאחר גילוי הנזילה משתמש בעל המקצוע במכשיר זה בכדי לדעת היכן הוא יכול לקדוח והיכן לא. טכנולוגיות שכאלו חוסכות כסף רב לא רק לבעל המקצוע אלה גם ללקוח . מה עוד חשוב לדעת בבואנו לאתר נזילות ? שאיש המקצוע הוא אמין ! את נושא האמינות ניתן לבדוק על פי אחריות בעל המקצוע על עבודת איתור הנזילות ותיקונם. לאיש מקצוע אמין ומקצועי לא תהיה בעיה לתת אחריות על עבודתו. חברת פרץ מהנדסים בעלת היכולת לתת מענה לליקוי רטיבות ולנזקי אינסטלציה גם לדירות חדשות וגם ליד שניה.

img

צילום במצלמה אופטית

איתור נזילות לפני רכישת דירה או בדירה יד שניה ביצוע איתור נזילות עשוי להיות משמעותי מאוד עבור בערכת שווי הנכס ועבור ההוצאות העתידיות של הבית

שימוש בסיב אופטי לאיתור נזילות

איתור וצילום ניקוזים ,איתור פגמים כשלים במערכת אינסטלציה ,איתור נזילה

img

שימוש בסיב אופטי לאיתור נזילות

נזילה פעילה 

img